Szukaj

Kategorie

Kontakt

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

GG: 7239234 GG:7239234

Telefon:  600 059 235

Email: office@toparts.pl

Aktualnie brak promocji

Znakowanie

Aby upominek w pełni spełniał funkcje reklamowe powinien zostać spersonalizowany. Idealnym rozwiązaniem jest trwały logotyp wykonany na gadżecie, który gwarantuje skuteczną reklamę! Zadrukujemy co tylko zechcesz!

 

Termotransfer

Termotransfer to technika znakowania polegająca na termicznym wgrzaniu logotypu w dany materiał. Początkowo na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest logotyp, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę - około 150 °C.

Grawerowanie laserowe

Grawerowanie laserowe to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu. Posiadamy lasery typu YAG i CO2, które pozwalają na wykonanie graweru na takich materiałach jak: metal, drewno, szkło, skóra, karton, tworzywa sztuczne, laminaty grawerskie i guma stemplarska.

Haft komputerowy

Haft to jeden z najstarszych sposobów zdobienia przedmiotów. Następca ręcznego haftu - haft komputerowy jest dziś powszechnie stosowany do znakowania upominków reklamowych.  Haftujemy za pomocą nowoczesnych, sterowanych komputerowo urządzeń, co daje pełną powtarzalność wzorów. Możemy wykonywać haft w wielu kolorach.

Sitodruk

Technika sitodruku ma bardzo długą historię - wywodzi się z tzw. malowania szablonowego, znanego już w czasach starożytnych. W metodzie tej kluczowym urządzeniem jest sito. Część oczek w sicie jest zasklepiona, natomiast wolne oczka tworzą matrycę. Podczas drukowania gęsta, mazista farba jest rozprowadzana na całej powierzchni siatki za pomocą rakla. Przeciska się ona jednak tylko przez wolne oczka bezpośrednio na znakowany artykuł reklamowy. W ten sposób powstaje efektowny nadruk reklamowy.

Tampodruk

Metoda tampodruku polega na nakładaniu trwałej farby drukarskiej za pomocą miękkiego, gładkiego stempla zwanego tamponem na znakowany artykuł reklamowy. Oprócz farby i tamponu potrzebna jest także specjalna maszyna (tzw. tamponiarka) i matryca, czyli metalowa płytka z wyrytym lub wytrawionym wzorem. W tampodruku dzięki dobraniu odpowiedniej farby możliwe jest drukowanie na podłożach takich, jak tworzywa sztuczne. (m.in. plastik), guma, szkło, metal, drewno, a także tkaniny itd.

Kalka ceramiczna

Znakowanie za pomocą kalki ceramicznej polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (np. logotypy, napisy) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu (np. kubka). Następnie zostaje ona wypalona w temperaturze 800°C, dzięki czemu otrzymany produkt cechuje wysoka jakość wykonania oraz trwałość.

Tłoczenie

Technika znakowania polegająca na przeniesieniu wybranego wzoru z matrycy na produkt przy udziale dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Tłoczenie wykonywane jest zazwyczaj na wszelkiego rodzaju materiałach skórzanych, bądź skóropodobnych, a także tekturze i tworzywach. Tłoczenie można wykonać na sucho - odbijając jedynie samą matrycę w materiale, bądź za pomocą folii tzw. "color stamping" - najczęściej w kolorze złotym lub srebrnym. Matryca wykonywana jest w cenie przygotowalni.

Druk cyfrowy UV

Druk cyfrowy UV to bezdotykowa metoda znakowania, która polega na bezpośrednim drukowaniu obrazu z pamięci komputera na powierzchnię produktu - dzięki temu jakość wykonania jest niemal fotograficzna. Następnie tusz, którym wykonany był nadruk jest utwardzany pod wpływem światła UV, co uodparnia go na wodę, wilgoć czy promienie słoneczne.

Etykiety

Jedną z możliwości wykorzystania technologii znakowania laserowego jest wykonywanie różnego rodzaju etykiet. Etykietę (plakietkę) wykonujemy na laminacie grawerskim samoprzylepnym za pomocą graweru laserowego CO2. Metoda ta sprawdza się, kiedy inne techniki znakowania nie radzą sobie z różnych względów. Etykietę można umieścić np. na opakowaniu produktu.

Doming

Doming (naklejka żywiczna) to technologia znakowania pozwalająca na uzyskanie efektu niemal trójwymiarowego obrazu. Polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która nadaje mu tym samym wyrazistości koloru i głębi obrazu. Warstwa żywicy ma także funkcje ochronne- logo zachowuje swoją barwę i jest odporne na uszkodzenia.  Efekt końcowy jest bardzo estetyczny i efektowny.

Sublimacja

Sublimacja to proces, który polega na wtopieniu w odpowiednią powierzchnię farby, która łącząc się z klejem wtapia się głęboko struktury. Obecnie jest, to najlepsza metoda przenoszenia grafiki na różne elementy. Nadruk w tej technologii możliwy również jest na smyczach, bluzach i innego rodzaju tkaninach, a także ceramice. Ważne jest to, aby materiał w swym składzie posiadał odpowiednie substancje. Sam proces sublimacji jest przejściem wykonanej wcześniej grafiki na specjalnym papierze ze stanu stałego w gazowy, w ten sposób tworzy się nadruk.


Kontakt

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

GG: 7239234 GG:7239234

Telefon:  600 059 235

Email: office@toparts.pl

Szukaj